loading...

عکس

تفریح و سرگرمی

سطل زباله های هوشمند در کشور چین

saeed بازدید : 245 دوشنبه 15 شهریور 1395 : 18:15 نظرات (0)

سطل زباله های هوشمند در کشور چین

  • سطل زباله های هوشمند در کشور چین

    سطل زباله های هوشمند در کشور چین

    سطل زباله های هوشمند در کشور چین 

    وقتی این سطل ها پر شوند به مامورین شهرداری پیامی مبنی بر اعلام خالی کردن سطل زباله فرستاده می شود تا مامور به سمت سطل بیاید. چونگ‌کینگ نام شهری در چین است که این روزها سطل های زباله خود را مجهز به وای فای کرده است.با اتصال به روترهای سطل زباله،

    هنگام پر شدن زباله ها برای مجموعه کارمندان شهرداری پیامی ارسال می‌شود و اعلام می‌کند که سطل های زباله باید خالی شوند. عکس هایی با عنوان زباله‌دان‌های هوشمند در خیابان‌های چونگ کینگ در فضای مجازی منتشر شده است.
    سطل زباله های هوشمند در کشور چینسطل های زباله با استفاده از انرژی خورشیدی کار کرده و قادرند زمانی که ظرفیت سطل زباله تا 80 درصد پر شد، به کارمندان جمع آوری اطلاع داده تا از پر شدن بیش از اندازه سطل ها جلوگیری شود.هر سطل امکان 5 مگابایت داده رایگان را به کاربران می‌دهد و می‌تواند همزمان برای 50 کاربر فضای آنلاین فراهم کند.

    کاربران نیز در صورتی که به سرویس‌های اورژانسی نیازمند باشند، می‌توانند با استفاده از تلفنی که روی این سطل ها تعبیه شده درخواست امداد کنند.

دلیل اینکه بزرگترين سورة قرآن سورة بقره شده چیست؟

saeed بازدید : 239 شنبه 13 شهریور 1395 : 0:57 نظرات (0)

دلیل اینکه بزرگترين سورة قرآن سورة بقره شده چیست؟

  • دلیل اینکه بزرگترين سورة قرآن سورة بقره شده چیست؟

    دلیل اینکه بزرگترين سورة قرآن سورة بقره شده چیست؟

    دلیل اینکه بزرگترين سورة قرآن سورة بقره شده چیست

    بنابراين، از آن جا كه سوره هاي طولاني مثل بقره،‌ آل عمران و… در اواخر بعثت نازل شده اند، نسبت به سوره هايي كه در ابتداي بعثت نازل شده اند، طولاني تر و مفصل تر هستند.

    با توجه به اين كه هر سوره، هدف مشخص و معيني را دنبال مي كند و آيات آن، همچون زنجيره اي به هم پيوسته است و سلسله وار در راستاي همان هدف كلي نقش ايفا مي كند، اين مطلب به دست مي آيد كه ممكن است دليل كوچكي يا بزرگي سوره ها از جمله سورة بقره، اتمام سريع بيان و القاي هدف

    در سوره هاي كوچك و نيازمندي به كلام و گفتار مفصل و وسيع براي رسيدن به هدف و مقصود در سوره هاي طولاني و بزرگ تر باشد. البته مي توان فوايد ديگري را براي كوچكي و يا بزرگي سوره ها بر شمرد مثل تنوع و تسريع يادگيري سوره هاي كوچك به ويژه در ابتداي بعثت كه اغلب مردم خواندن و نوشتن نمي دانستند به راحتي سور كوچك را مي آموختند و حفظ مي كردند.

    پي نوشت:
    [1] . طباطبايي،  سيد محمد حسين، قرآن در اسلام، مشهد، انتشارات طلوع، ‌بي تا، ص 183، 186.

مهراد هیدن تونل

saeed بازدید : 400 پنجشنبه 11 شهریور 1395 : 18:58 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید مهراد هیدن تونل
دانلود آلبوم جدید و بسیار شنیدنی مهراد هیدن به نام تونل

Mehrad Hidden Toonel دانلود آلبوم جدید مهراد هیدن تونل

مهراد مستوفی ملقب به مهراد هیدن عضو اصلی گروه زدبازی متولد ۲۴ آذر ماه ۱۳۶۳ در تهران میباشد . مهراد در زمینه آهنگسازی و نوشتن تکست رپ هنر فوق العاده ای دارد ، همچنین صدای قابل انعطاف او باعث شده که مهراد در هیچکدام از آهنگهایش با یک استایل ظاهر نشود و تغییر در سبک یکی از ویژگی های اوست ، و در بین طرفدارانش به “استاد” معروف شده است .

مهرداد خواننده اصلی گروه است که علاوه بر رپ از سبک Hook در کارهایش استفاده می کند،پسری با ادب که تو اهنگها زیاد فحش نمیده. مهرداد و علیرضا جی جی آهنگسازان گروه هستند.

او در گروه، گیتار،جاز و پیانو می نوازد،او یکی از مشهور ترین صداها در سبک hip-hop را داراست.

اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

saeed بازدید : 228 سه شنبه 09 شهریور 1395 : 14:43 نظرات (0)

اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

  • اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی 

    اشخاص معروف و سرشناس دنیا در سن 25 سالگی که اوج جوانی ان ها بوده به چه کاری مشغول بوده اند؟آیا در آن سن به موفقیت دست یافته بودند؟ مسیر رسیدن هرکس به سوی موفقیت متفاوت است. برای برخی افراد این مسیر خطی است، برای برخی دیگر پر پیچ و تاب و عده ای هم در این مسیر با دست اندازها و موانع زیادی روبرو می شوند.

    درحالیکه برخی افراد مثل استیو جابز و ریچارد برانسون در 25 سالگی بر دنیای کسب و کار تسلط داشتند، عده دیگری مثل لری الیسون و مارک کوبا زمان طولانی تری را برای رسیدن به موفقیت طی کردند و در اواسط دهه 20 زندگی خود در دوره تحول و گذار بودند. برای اینکه نشان دهیم هیچ دو راهی برای رسیدن به موفقیت یکسان نیست لیستی از افراد موفق جهان در 25 سالگی جمع آوری کرده ایم که در زیر می بینید.

    دونالد جان ترامپ (متولد ۱۹۴۶) بیزنس‌من، نویسنده، سیاستمدار و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است که در خانواده ای ثروتمد بزرگ شد. ترامپ از سال ۱۹۷۱ رئیس هیئت مدیره سازمان ترامپ که شرکت هلدینگ اصلی معاملات املاک و دیگر منافع کسب و کاری اوست، بوده است.

    او که حین تحصیل در دانشگاه در شرکت پدرش کار می‌کرد از سال ۱۹۷۱ کنترل این کسب‌وکار خانوادگی را در دست گرفت و بعدتر آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیاستیون پاول جابز کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ساله به‌همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. شرکت کامپیوتری اپل اکنون در بازار 1.2 میلیارد دلار ارزش دارد . او بعدها گفت که در آن زمان قسم خورده که هیچ گاه اجازه ندهد پول زندگیش را خراب کند.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیهیلاری دایَن رادام کلینتون زاده، سیاستمدار آمریکایی و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است. او نخستین نامزد زنی است که توانسته به چنین جایگاهی در یکی از احزاب اصلی آمریکا برسد. او پس از مهاجرت به آرکانزاس در سال 1975 کلینتون با بیل ازدواج کرد. او بانوی اول آرکانزاس، اولین بانوی ایالت متحده، سناتور ایالت متحده و وزیر امور خارجه شد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیلارنس ژوزف الیسون، (زاده ۱۷ اوت، ۱۹۴۴) یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اوراکل، یکی از شرکت‌های عمده در زمینهٔ نرم‌افزارهای پایگاه داده است. مجلهٔ فوربس گزارش داده ‌است که الیسون در ردهٔ پنجم ثروتمندترین افراد در دنیاست. در سال ۲۰۱۲، فوربس اعلام کرد که ارزش خالص دارایی‌های الیسون در حدود ۴۰ میلیارد دلار است.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیمارک کیوبن (زاده ۱۹۵۸ در پنسیلوانیا) سرمایه‌دار یهودی آمریکایی است. کیوبن صاحب تیم دالاس ماوریکس، شرکت HDNet، و چند شرکت دیگر است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه ایندیانا است، و از خبره‌ترین سرمایه‌داران نسل جدید امریکا محسوب می‌گردد. وی هم اکنون ۲٫۳ میلیارد دلار ثروت دارد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیسِر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است. نخستین سرمایه گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز بود.

    برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده است. برآورد شده است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده است.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیلوید بلنکفین یک وکیل ناراضی بود. او مسیر معمولی را برای ثروتمند شدن طی نکرده است. او کارش را به عنوان یک وکیل آغاز کرد و مدرک وکالتش را در سن 24 سالگی از هاروارد دریافت کرد سپس به عنوان دستیار وکیل در یک شرکن شروع به کار کرد. او زیاد سیگار می کشید و گه گاه قمار می کرد. تا اینکه سرانجام در سن 27 سالگی تصمیم گرفت سرمایه گذاری بانکی کند و به جی.آرون بپیوندد.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگیجفری پرستون “جف” بزوس (متولد ۱۹۶۴) کارآفرین و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینه اینترنت و مدیرعامل و موسس آمازون. کام است. او با تاسیس آمازون. کام، نقش کلیدی در زمینه رشد و ارتقاء تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بزوس در آگوست ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید.
    اشخاص معروف دنیا در سن 25 سالگی

    برترین ها

دانلود آهنگ علیشمس

saeed بازدید : 213 جمعه 15 مرداد 1395 : 22:32 نظرات (0)

دانلود آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی
تنظیم: فرزان فرخی

Alishmas Ft. Mehd Jahani - Ashegh Shodam

بیوگرافی علیشمس: علی شمس ملقب به علیش مس در سال ۱۳۶۶ تو انگلستان به دنیا آمد.از شش سال پیش به موسیقی روی آورد.
شروع به خوانندگی در سبک رپ کرد.او خیلی سریع پیشرفت کرد و با اساطیر رپ ایران همخوانی کرد از جمله ساسی مانکن و سعید کرمانی و …
او هم اکنون ساکن شمال تهران میباشد و از علایق او می شود به موسیقی,ورزش و غذا نام برد که به قول خودش غذا دوست دارم ولی چون همیشه رژیمم رعایت میکنم.علیش مس همیشه سعی میکند بیشتر آهنگهای شاد اجرا کند تا مردم را شاد کند!همچنین او پارسال نامزد کرد که به قول خودش نامزدش رو خیلی دوست داره.

او در جواب این سوال که بزرگترین آرزویت چیست گفت:
برج میلاد!! ارزو دارم برای یک بار هم که شده بتونم ان جا برنامه اجرا کنم. هرچند این کار خیلی سخته ولی تمام تلاشم را برای این کار میکنم.

اکثر کارهای اخیر او به همراه مهدی جهانی خوانده شده است و این دو هنرمند توانسته اند با هم یک زوج هنری پر طرفدار تشکیل دهند.

متن آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

Download New Music Armin 2AFM Called Bezar Play She Musicam

saeed بازدید : 250 جمعه 25 تیر 1395 : 22:14 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد آرمین 2AFM بزار پلی شه موزیکم
و بلاخره آهنگ جدید و زیبای آرمین 2afm بنام بزار پلی شه موزیکم همراه با متن آهنگ و بهترین کیفیت ممکن
Download New Music Armin 2AFM Called Bezar Play She Musicam Whit Text On Saba-Music

armiiiin دانلود آهنگ جديد آرمین 2AFM بزار پلی شه موزیکم

 

بیوگرافی مختصری از آرمین :

وی فعالیت جدی خود را با همکاری رضایا شروع کرد. این دو، ترانهٔ «نازی، ناز گل من» را با همکاری شاهین فلاکت اجرا کردند؛ اما پس از مدتی رضایا تصمیم گرفت که دیگر با خوانندگان رپ همکاری نکند و این دو نفر از هم جدا شدند. وی با دیگر خوانندگان زیرزمینیِ ایران مانند امیر تتلو نیز همکاری داشته‌است. آرمین تاکنون با خوانندگان زیادی از جمله حصین، تهی، تتلو، طعمه، رضایا، فریدون آسرایی، فلاکت، ساسی وفرهاد فعالیت داشته است. هم اکنون وی موفق‌ترین خواننده دیس لاو فارسی است. دیس لاو یکی از شاخه‌های سبک رپ است.

دانلود آهنگ بزار پلی شه موزیکم آرمین 2AFM

Alishmas And Mehdi Jahani Madyoonam Be To

saeed بازدید : 360 دوشنبه 21 تیر 1395 : 19:32 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

سوپرایز بزرگ صبا موزیک ، دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی بنام مدیونم به تو همراه با تکست و کیفیت عالی

موزیک ،ملودی و تنظیم : مهدی جهانی ، ترانه سرا : مهدی جهانی و اردلان طعمه

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Madyoonam Be To Whit Text On Saba-Music

علیشمس و مهدی جهانی مدیونم به تو

تا امروز از هرکجای شهر آثار بسیار هیت «علیشمس» و «مهدی جهانی» به خصوص قطعه ی

«آروم آروم» را زیاد شنیده اید این دو هنرمند پس از انتشار این قطعه ی پر طرفدار قطعه ی دیگری

با عنوان «آدم بدی نبودم» را منتشر کردند و هم اینک با وقفه ای کوتاه آهنگ جدید خود با عنوان

«عادت کردم» را در اختیار مخاطبانشان قرار خواهند داد

پخش شد…

متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عادت کردم

ای جان ای جان , اگه از هم جدا باشیم حاله من خیلی بد میشه
نمیدونم میتونی تو بمونی تا همیشه
عادت کردم به همین خنده ی زیبات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به آروم بودن چشمات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به همین خنده ی زیبات عادت کردم ای جان ای جان
عادت کردم به آروم بودن چشمات عادت کردم ای جان ای جان
بهت عادت کردم من راحت تر از تو با هیچکی نیستم منه لامصب
وابستم وقتی دوری طاقت کم دله من تو رو باور کرد
حتی استراحت بی تو دیگه حالش نی
چه جوری بخوابم وقتی سرت رو بالش نیست
وقتی هستی خوب وقتی نیستی اخما تو همو همه لباسا مشکی
وقتی صبح پا میشی کنار منو راه میریم کنار هم تو خیابون همه چشما رو مائه
راه میریمو این شهر خوشحاله به خودش میباله که تو دلش مارو داره
الان به تو دارم یه حسی که نمیدونم داره چه اسمی
ولی تو باید ماله من باشی آره شده به هر طلسمی
تکست آهنگ عادت کردم علیشمس و مهدی جهانی

Wantons-Arta-Ft.-Koorowsh-Adaas

saeed بازدید : 480 سه شنبه 15 تیر 1395 : 17:58 نظرات (0)

دانلود آهنگ آرتا و کوروش به نام اداس
دانلود آهنگ جدید وانتونز (آرتا و کوری) به نام اداس
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گروه وانتونز به نام اداس
Downloade Ahange Jadide Wantons (Arta Ft. Koorowsh) Be Name Adaas

Wantons (Arta Ft. Koorowsh) - Adaas

دانلود آهنگ جدید وانتونز به نام Adaas ، آهنگ کوروش وانتونز و آرتا به نام Adaas یا اگه درست خونده باشیم اداس . هنوز معلوم نیست که آرتا عضو گروه وانتونز هست یا نه برای همین هنوز نمیدونیم باید بنویسیم: آهنگ وانتونز اداس یا بنویسیم آهنگ آرتا و کوری اداس، کلمه اداس هم به نظر می رسه که از کلمه ادا و اطوار آمده باشد ، البته یه چیزی مُد شده تو رپر ها هر چی نا مفهوم تر باشه اسم کار و ترانه ها طرفدارای بیشتری داره و گروه وانتونز و آرتا می شه گفت از سر دم داران این راه هستند، البته هنوز هم مشکل داریم در مورد اسم کار، که آیا اسم کار عدس نیست؟ یعنی آهنگ جدید وانتونز به نام عدس یا آهنگ کوری و آرتا بنام عدس، یا اصلا باید اسم کوروش وانتونز نوشته بشه یا کوری وانتونز یا کوری خالی یا اینکه باید آرتا وانتونز بنویسیم یا آرتا خالی، خلاصه مشکلات زیادی جلوی راه سایت های موزیک قرار دادن دوستان عزیز و پرطرفدارمون در عرصه رپ و روز به روز هم این چیثزها نا مفهوم تر می شه، آرتا خواننده اداس و کوروش خواننده اداس با قرار دادن این عکس در صفحه اینستاگرام شخصی خود خبر از انتشار آهنگ Adaas دادند. گفتنی است آرتا و کوروش وانتونز بزودی آهنگی و موزیک ویدویی در آلبوم جدید کمپانی ۱۳ با هم خواهند داشت که اون موزیک و موزیک ویدیو هم بزودی از این سایت منتشر می شود، آهنگ adaas از کوروش و آرتا حاصل همکاری دو رپر موفق در سبک خود خواهد بود و احتمالا کار قابل قبولی باشد، آهنگ آرتا و کوری وانتونز به نام اداس را می توانید از انتهای همین پست بصورت مستقیم دانلود کرده و با پلیر به سادگی آنلاین گوش دهید.
آهنگ آرتا و کوری وانتونز به نام اداس با لینک مستقیم و ٢ کیفیت متفاوت
Arta Ft Koori Adaas

بیوگرافی سمیر

saeed بازدید : 598 سه شنبه 25 خرداد 1395 : 19:56 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر به نام زندگی
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی علی پیشتاز و سمیر به نام زندگی
Downloade Ahange Jadide Ali Pishtaz Ft. Samir  Be Name Zendegi

 

Ali%20Pishtaz%20Ft.%20Samir%20 %20Zendegi دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز و سمیر به نام زندگی

 

 

بیوگرافی علی پیشتاز:
نام خانوادگی : بهنامی فر
علیرضا بهنامی فر ملقب به پیشتاز در ۱۹ آذر ۱۳۶۴ در تهران(محله کلاهدوز) متولد شد. از سال ۸۱ شروع به کار در زمینه موسیقی کرد و با همراهی دوستان و یاری ساسی مانکن به دنیای رپ وارد شد.
بیوگرافی سمیر:
سمیر شجاعی ، یکم فروردین ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمدم و در تهران زندگی می کنم سمیر اسم واقعیمه و به معنای قصه گو هست
کار موسیقی رو به صورت تفریحی و کاملا تجربی از سال ۸۶-۸۵ شروع کردم . به دلیل علاقه ی شدیدی که داشتم هر روز از مدرسه به استودیو میرفتم و هفته ای یه کار ضبط میکردم ! ولی به دلیل سن کمم فعالیتم رو به حساب کسب تجربه میذاشتم و هیچکدوم از کارهای اون زمانو پخش نمیکردم . از سال ۹۰ به تشویق دوستان و نزدیکانم به خصوص علی پیشتاز عزیز موسیقی رو به صورت حرفه ای تر دنبال کردم و اولین کار حرفه ایم رو با علی پخش کردم و همچنان بصورت زوج کاری با علی مشغول بکار هستم

بیوگرافی محمدرضا شجریان

saeed بازدید : 239 دوشنبه 17 خرداد 1395 : 20:54 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید محمدرضا شجریان به نام طریق عشق
دانلود آلبوم جدید و فوق العاده شنیدنی استاد محمدرضا شجریان به نام طریق عشق
هم اکنون از خزر موزیک دریافت کنید و لذت ببرید

 

 

مجوز آلبوم طریق عشق با صدای استاد محمدرضا شجریان صادر شد

این آلبوم به زودی با 9 قطعه به نامهای: مقدمه افشاری،سنتور و آواز،چهار مضراب،تار و آواز،دل مجنون،نی و کمانچه و جان جهان منتشر میگردد.

آهنگسازی و تنظیم این آلبوم توسط استاد پرویز مشکاتیان انجام شده است.

همچنین در آلبوم «طریق عشق» پرویز مشكاتیان نوازنده سنتور، اردشیر كامكار نوازنده كمانچه، داریوش پیرنیاكان نوازنده تار، جمشید عندلیبی نوازنده نی، محمد فیروزی نوازنده عود و بیژن كامكار نوازنده دف حضور دارند كه از طرف شركت دل آواز به بازار عرضه می شود.

بیوگرافی محمدرضا شجریان

 محمدرضا شجریان، یکم مهر ۱۳۱۹ در مشهد زاده شد. خواندن را از کودکی با همان لحن کودکانه آغاز کرد. از کودکی با توجه به استعداد و صدای خوبش تحت تعلیم پدر که خود قاری قرآن بود مشغول به پرورش صدای خویش شد و در سال ۱۳۳۱، برای نخستین بار، صدای تلاوت قرآن او از رادیو خراسان پخش می شود.

وی در سال ۱۳۳۸ به دانشسرای مقدماتی در مشهد رفت و از همان سال برای نخستین بار با یک معلم موسیقی آشنا شد.

وی پس از دریافت دیپلم دانشسرای عالی، به استخدام آموزش و پرورش در آمد و به تدریس مشغول شد و در این زمان با سنتور آشنا شد. در سال ۱۳۳۷ به رادیو خراسان رفت و در رشته آواز مشغول فعالیت شد. سپس برای اجرای برنامه های گلها به تهران نزد استاد داوود پیرنیا دعوت شد و در بیش از یکصد برنامه گلها و برگ سبز شرکت کرد. شجریان در سال ۱۳۴۰ ازدواج کرد که حاصل آن سه دختر و یک پسر (همایون) بود.او در سال ۱۳۴۶ به تهران رفت و با احمد عبادی آشنا شد و از سال ۱۳۴۶ در کلاس اسماعیل مهرتاش شرکت نمود. همچنین برای آموختن خوشنویسی در انجمن خوشنویسان نزد استاد ابراهیم بوذری رفت. او از سال ۱۳۴۷، خوشنویسی را نزد استاد حسن میرخانی ادامه داد. وی در سال ۱۳۴۹، درجهٔ ممتاز را در خوشنویسی به دست آورد.

شجریان تا سال ۱۳۵۰ با نام مستعار سیاوش بیدکانی با رادیو همکاری می کرد، ولی بعد از آن از نام خود استفاده کرد.در ۱۳۵۰ با فرامرز پایور آشنا شد و یادگیری سنتور و ردیف های آوازی را نزد وی دنبال کرد. در سال ۱۳۵۱ در برنامهٔ گلها با استاد نورعلی خان برومند آشنا شد و به آموختن شیوهٔ آوازی طاهرزاده نزد او پرداخت. از سال ۱۳۵۲ نزد عبدالله دوامی کلیه ردیف های موسیقی و شیوه هایتصنیف خوانی را فرا گرفت. در همین سال به همراه گروهی از هنرمندان چون محمدرضا لطفی، ناصر فرهنگ فر، حسین علیزاده، جلال ذوالفنون و داوود گنجه ای، مرکز حفظ و اشاعه موسیقی را به سرپرستی استاد داریوش صفوت بنا نهاد.

وی شیوه های آوازی اقبال السلطان، تاج اصفهانی، میرزا ظلی، ادیب خوانساری، حسین قوامی و بنان را روی صفحات و نوارها به دقت دنبال کرد. از سال ۱۳۵۴، تدریس هنرجویان را در رشته آواز در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۵۸ با تعطیلی این رشته کار تدریس خود را پایان داد. در سال ۱۳۵۷ به همراه هوشنگ ابتهاج و برخی هنرمندان دیگر از رادیو کناره گیری کرد.شجریان در اسفندماه سال ۱۳۵۶ شرکت دل آواز را بنیان گذاری کرد. همچنین در سال ۱۳۵۶ در مسابقه تلاوت قرآن کشوری رتبهٔ نخست را به دست آورد

در ۱۳۵۷ چندین سرود میهنی اجرا کرد و همکاری خود را با سازمان های دولتی ادامه نداد و در خانه به تحقیق و تدوین ردیف های آوازی پرداخته و به آموزش شاگردان قدیمی اش همت گماشت. در فاصله سال های دههٔ شصت، شجریان همکاری گسترده ای را با پرویز مشکاتیان آغاز کرد که حاصل آن آلبوم هایی چون بیداد همایون، آستان جانان، سرّ عشق (ماهور)، نوا، دستان، گنبد مینا و جان عشاق بود. در این سال ها به همراه گروه عارف کنسرت هایی را در خارج از ایران اجرا کرد.

پس از سال ۱۳۶۸ به همراه داریوش پیرنیاکان و جمشید عندلیبی به اجرای کنسرت در آمریکا و اروپا پرداخت. این گروه در سال بعد، کنسرت هایی را برای جمع آوری کمک مردم دنیا به زلزله زدگان رودبار انجام داد. آلبوم های دل مجنون، سرو چمان، یاد ایام و آسمان عشق با همکاری گروه آوا و نیز دلشدگان با آهنگسازی حسین علیزاده در این سال ها منتشر شدند. در سال ۱۳۷۴، شجریان کنسرت هایی در شهرهایاصفهان، شیراز، ساری، کرمان و سنندج برگزار کرد و در همین سال، آلبوم چشمه نوش را با محمدرضا لطفی و مدتی بعد، در خیال را با همکاری مجید درخشانی منتشر کرد. وی در سال ۱۳۷۷، آلبوم شب، سکوت، کویر را با آهنگسازی کیهان کلهر منتشر کرد.

شجریان در سال ۱۳۷۸ جایزه پیکاسو را از طرف سازمان یونسکو دریافت کرد. از سال ۱۳۷۹ با حسین علیزاده، کیهان کلهر و پسرش همایون به اجرای کنسرت پرداخت که حاصل آن، آلبوم های زمستان است،بی تو به سر نمی شود، فریاد، ساز خاموش و سرود مهر بود. در سال ۱۳۸۲، به همراه همین گروه برای کمک به زلزله زدگان بم کنسرتی در تهران با نام هم نوا با بم اجرا کرد.

از سال ۱۳۸۶، شجریان به همکاری با گروه آوا پرداخت و کنسرت هایی در تهران، اصفهان، اروپا، آمریکا و کانادا اجرا کرد. در همین سال و در مراسم درگذشت مادرش، پس از ۳۰ سال، دعای ربنا را دوباره خواند.شجریان اکنون به همراه پسرش همایون شجریان به ترویج و اشاعه موسیقی اصیل و سنتی ایرانی می پردازد. پس از برگزاری کنسرت شجریان در ونکوور کانادا، گلوب اند میل، شجریان را افسانهٔ موسیقی شرق معرفی کرد.

دانلود آلبوم طریق عشق از شجریان

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 11,204
  • بازدید کلی : 66,514
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015 پیش بینی فوتبال پوکر آنلاین